torstai 8. joulukuuta 2016

Unohtumaton ilta

Todella iso kiitos yleisölle #44-illasta. Katsojat tekivät päivästä unohtumattoman. Minulle jäi todella tunteikkaat fiilikset ja päivää on mukava muistella. Kaikki oli juuri siitä, mitä ajattelin. KalPa oli hoitanut käytännön järjestelyt niin hienosti, että minun tarvitsi vain ilmestyä paikalle. On pelaajan kannalta aina sykähdyttävää, kun halli on täynnä ihmisiä. Omalta osaltaan tunnelmaani nostivat vieraat, jotka Saku ja Kurri mukaan lukien ihmetteli, kuinka hieno fiilis hallissa oli. Legendaottelun jälkeen minua jännitti todennäköisesti enemmän kuin koskaan. Pelaaminen yleisön edessä on paljon tutumpaa kuin puhuminen. Itse virallinen paidannostotapahtuma oli niin hieno hetki minulle ja perheelleni, että vieläkin menee kylmät väreet iholla, kun sitä ajattelen ja tätä kirjoittelen. Tulen elämään sen hetken mielessäni varmasti vielä monta kertaa ja todennäköisesti aina kun astun Niiralan Monttuun. Sain pelata pitkän uran ja minulla on hienoja muistoja niin Kuopiosta, Nashvillestä, Philadelphiasta kuin Chicagostakin. Tuntui upealla saada omalta kasvattajaseuralta tunnustusta pitkästä urasta. Numeronjäädytys on isoin tunnustus ja kunnianosoitus, jonka seura voi antaa ja se meneekin minun mielessäni Stanley Cup –voiton rinnalle. Juhlailtana en ehtinyt paljon KalPan peliä seurata, mutta onneksi pojat ottivat voiton kotiin. Torstaina ehdin nähdä voiton SaiPasta. KalPa liikkuu todella hyvin ja pelaa kyllä hyvännäköistä lätkää. Uskon, että tuolla tyylillä mennään vielä pitkälle. Minua harmittaakin, että jännitin puhetta sen verran paljon, etten muistanut toivottaa KalPan joukkueelle paljon onnea ja terveyttä loppukaudeksi. Me vietämme loppuvuoden Philadelphiassa ja vietämme ensimmäistä kertaa vuosiin joulua vain oman perheen kesken. Ensi vuoden puolella eteen on tulossa muutamia mielenkiintoisia juttuja, mutta niihin on aika palata myöhemmin. Jouluiloa ja positiivista mieltä kaikille. Kuopiossa nähdään seuraavan kerran juhannuksen tienoilla, kun palaamme kesänviettoon kotikulmille. Kime

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti