keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Hyvää joulua kaikille

On NHL:n työsulussa jotain hyvääkin. Nyt on minullakin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mahdollisuus paistaa kinkku ihan itse ja valmistautua jouluun rauhassa. Pitkään rauhaa ei riitä tosin tänäkään vuonna, sillä olemme lähdössä poikani Samuelin jääkiekkoturnaukseen Torontoon tapaninpäivänä. Neljän päivän pelireissulle Kanadaan on kymmenen tunnin ajomatka suuntaansa. Rauhallisen jouluun valmistautumisen lisäksi olen itse asiassa nauttinut muistakin työsulun tuomista eduista. Olen treenannut viikot aika kovaa, koska pitäähän tässä yrittää pysyä kunnossa, jos kausi yhtäkkiä alkaakin, mutta arjen treenaamisen lomassa olen saanut olla viikonloput ihan rauhassa perheen kanssa. Olen voinut olla paljon tyttöjen kanssa kotona ja päässyt matkustelemaan Samuelin kanssa eri turnauksiin viikonloppuisin. Monta hetkeä syksyn aikana on mennyt niin, etten ole kaivannut jääkiekkoa yhtään, joten ehkä tässä kroppa alkaa pikku hiljaa kuiskailla minulle, että eikö tämä pelailu kohta ala riittää. Siitäkin huolimatta tärkein lahjatoiveeni olisi, että saisimme vihdoinkin uuden CBA:n (työehtosopimus), että pääsisimme pelaamaan. Se olisi kiva lahja. Olemme asuneet Yhdysvalloissa 14 vuotta ja joulummekin on sekoitus kahta kulttuuria. Meillä käy tontut ensin yön aikana täyttämässä takan reunuksella olevat joulusukat pienillä lahjoilla. Illalla meille tulee sitten oikea joulupukki, joka näyttää vuosi vuodelta entistä enemmän minulta, ihme homma! Joulupukkimme on myös paras pukki, jonka olen ikinä tavannut. Tänä vuonna meille tulee joulunviettoon myös Leinon Ville. Pääseepähän Villekin kunnon joulutunnelmaan. Kime

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti